14.6.16

To już choroba?

Dawno nie pisałam bla, bla, bla..... pozwólcie, że sobie odpuszczę ten oklepany początek

Rzeczy Ami

Smycz w kropki - kupiłam ją w biedronce kosztowała bodajże 10 zł. sprawdza się bardzo dobrze, nie zacina się ani nic z tych rzeczy
Czerwona smycz i szelki - zapłaciłam za nie 30 zł w zoologicznym nie daleko mnie, trochę się już przetarły ale sprawdzają się dobrze 
piszczałka hot dog - kupiłam w chińczyku za ok. 5 zł
pomarańczowy gryzak w łapki - Ami nigdy go nie lubiła i praktycznie cały czas leży w pudełku, kupiony w gazetce za 2 zł w żabce :P
łopatka do kup z woreczkami - kupiona za 7 zł w chińskim sklepie
piłka - brak informacji
miska - kupiłam ją w chińczyku za ok. 10 zł
piszcząca kurza noga - kupiona w chińczyku za ok 5 zł
piłka - kosztowała ok 7 zł w chińskim sklepie 
kość niebieska - kupiona w chińskim sklepie za 5 zł praktycznie nie używana
szczotka - kupiona w zoologicznym w carrefour nie wiem za ile
pluszowa małpka - brak informacji
Tak naprawdę nie ma tego dużo, bo większości rzeczy nie ma, zgubiłam ją lub nie mogłam znaleźć

Ubranka

tak naprawdę Ami chodzi w 2 z tych ubranek. Resztę mam zamiar sprzedać.
Czerwone ubranko santa in training - kupione w biedronce za ok. 20 zł
czapka i pas mikołaja - 7 zł w biedronce
szalik - biedronka
czerwona kurtka - 30 zł olx
granatowy sweter - 15 zł olx
różowa kurtka - ok. 15 zł olx
kurtka moro firmy theo - brak informacji
sweterek świąteczny w paski - brak informacji
czerwona bluza - kupiona za 15 zł w biedronce
kombinezon w paski - brak informacji

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. w czerwonym z numerem 17 oraz różowej kurtce z truskawką (teraz już jest za mała) :/

      Usuń