11.7.17

Wakacje! Jakie mamy plany?


Mimo, że wakacje już na dobre się rozpoczęły my nadal nie byłyśmy pewne na czym dokładnie chcemy się skupić w tym etapie. A więc?  A więc moim zdaniem ważne jest, aby w wolnym czasie jakim są wakacje postawić sobie cele oraz jasne priorytety. Warto jest do czegoś dążyć, bo w końcu na tym polega życie! Do czego dążymy my w wakacje? 


150 km! 

Czyli właśnie tyle zrobić w wakacje. Na razie pokonaliśmy tylko małą cząstkę tego wielkiego zadania, ale nic straconego! Jestem pewna, że w resztę tych słonecznych (i mniej słonecznych) dni spędzimy na spacerach - szczególnie tych długodystansowych!






Socjal! 
Czyli socjalizacja z innymi psami. Długie, grupowe spacery z cudownymi psiakami i ich właścicielami! Nie ważne czy to krótki spacer po okolicy czy długi teren - ważne, aby poznać nowego czworonoga (oczywiście w granicach zdrowego rozsądku)  







Sztuczki! 
Czyli nauka nowych sztuczek - na celowniku mamy 'akuku' oraz 'hop przez ręce'! Jak nam pójdzie? Tego nie wiem, jednak stwierdziłam, że nie ma co zwlekać dzięki czemu pogromiliśmy już slalom między nogami!








Media Społecznościowe!
Czyli wziąć się w garść w temacie bloga oraz strony co powoli realizuję i mam nadzieję, że podejmiecie wyzwanie i będziecie wpadać i podglądać jak idzie nam wakacyjne postanowienie!







Maniak psich akcesoriów!
Uwielbiam nabywać nowe akcesoria - więc czemu miałabym z tym walczyć? Takie moje małe postanowienie nabyć chociaż TRZY warte uwagi akcesoria! :D





Praca, praca, praca...

Cóż nam zostało jak nie praca nad psem ? Wydaje mi się, że do tego nie trzeba okazji, ale z pewnością trzeba czasu - tak więc to moje postanowienie popracować nad psem! Nad czym dokładnie? A na przykład nad lękami... Mimo, że już pogodziłam się, że Ami nie lubi wody czy baniek mydlanych to wciąż nie mam zamiaru się poddać - szczególnie w wakacje!






Fotografia!
Jeśli chodzi o fotografie zdaję sobie sprawę z tego jak wiele jeszcze przede mną. Postanowiłam więc nie cierpieć zwłoki i wziąć się w garść - JUŻ,  OD DZIŚ próbować, fotografować i douczać się - szczególnie w praktyce! 




A wy jakie macie postanowienia? Co sądzicie o naszych - ambitnie czy wręcz przeciwnie? 

9 komentarzy:

  1. Fajny post! Szczególnie podobają mi się zdjęcia odpowiednio dobrane do danego celu :D Życzymy powodzenia w wykonywaniu tego, co sobie postanowiliście!

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję i dziękuję :D <3 obiektyw to canon 50mm/1:1.8 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie powodzenia w realizacji planów! Oby wam się udało pokonać te 150 km. Będziecie wtedy mieli niezłą satysfakcję :))
    Pozdrawiamy! | biscuit life

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Może przesadziłam z tym 'na wakacje', ale w lato/jesień chcę to zrealizować ;)

      Usuń
  4. Ambitne plany! :D
    W czym obrabiasz zdjęcia?
    Życzymy udanych wakacji i realizacji wszystkich planów! :D
    Pozdrawiamy E&R
    bialedomino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrabiam zdjęcia w BeFunky, Ipiccy oraz czasem gimp ;) Różne czynności w róznych programach ;) Dziękujemy i pozdrawiamy! <3

      Usuń
  5. Świetne plany! Powodzenia w realizowaniu ;)
    Pozdrawiam z Rudim ^^
    logikamegokrolika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń